Εκπαιδευτικό Υλικό

Ερωτηματολόγιο Hattie (αρχείο word ελληνικά)

Το ερωτηματολόγιο του Hattie για εκπαιδευτικούς, περιλαμβάνεται στο βιβλίο του Visible Learning for Teachers. Αποτελείται από 43 ερωτήσεις σε 7 ενότητες. Eίναι ένα εργαλείο για την αποτύπωση του σχολικού κλίματος και τον έλεγχο της συμβατότητας των παρεμβάσεων που επηρεάζουν σημαντικά τη σχολική επίδοση κατά τον Hatti με τις εκπαιδευτικές πολιτικές που ακολουθεί το σχολείο. Ιδανικά θα πρέπει να υπάρχει ένα Σχέδιο Ανάπτυξης Σχολικής Μονάδας στο οποίο να περιλαμβάνονται οι πολιτικές με τον μεγαλύτερο θετικό αντίκτυπο.

Το ερωτηματολόγιο μεταφράστηκε στα Ελληνικά, αρχικά  από την ομάδα Erasmus+ του σχολείου μας (Αντωνόγλου, Κελεπερτζή, Χρυσούλη) και αναθεωρήθηκε από το σχολικό σύμβουλο της Πρωτοβάθμιας Eκπαίδευσης Dr. Σταμάτη Βούλγαρη, ο οποίος έδωσε διασαφήνισε αρκετά σημεία και έδωσε μεγαλύτερη επιστημονική ακρίβεια στη μετάφραση. Από ότι γνωρίζουμε από αναζητήσεις στο διαδίκτυο πρόκειται για την πρώτη μετάφραση του Ερωτηματολογίου που έγινε στα Ελληνικά.

 

Στατιστική επεξεργασία συμπερασμάτων ερωτηματολογίου (αρχείο Powerpoint στα αγγλικά)

Συμπεράσματα από το ερωτηματολόγιο (αρχείο word στα Αγγλικά)

Τον Οκτώβριο του 2017, όλοι σχεδόν οι εκπαιδευτικοί και το ειδικό επιστημονικό προσωπικό του σχολείου συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο και η ομάδα μας επεξεργάστηκε και ερμήνευσε της απαντήσεις (στατιστική επεξεργασία – διαγράμματα, Κρουσουλούδη Πλουμίτσα, ερμηνείες όλη η ομάδα). Τα αποτελέσματα αυτής της επεξεργασίας παρουσιάστηκαν από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας Δημήτρη Αντωνόγλου και Ευγενία Βούλγαρη στην πρώτη συνάντηση του προγράμματος που έγινε τον Δεκέμβριο του 2017 στο Rybnik της Πολωνίας.

 

Στατιστικά μαθητικής διαρροής

H Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πολιτική για το διάστημα 2010-2020 έχει δύο σημαντικούς στόχους:

  1. Μείωση του ποσοστού των μαθητών που εγκαταλείπουν το σχολείο από το 15 στο 10%
  2. Αύξηση του ποσοστού των πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε 40%

Στα πλαίσια του προγράμματος, συγκεντρώσαμε στατιστικά για τη μαθητική διαρροή σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο (Κωνσταντίνος Παπανικολάου). Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας παρουσιάστηκαν από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας Δημήτρη Αντωνόγλου και Ευγενία Βούλγαρη στην πρώτη συνάντηση του προγράμματος που έγινε τον Δεκέμβριο του 2017 στο Rybnik της Πολωνίας.