1
Nov

Παρατηρήσιμη Μάθηση ΙΙ – Οκτ 19

Δεύτερο σεμινάριο Παρατηρήσιμης μάθησης 31 Οκτωβρίου 2019

Για να μεγιστοποιηθεί ο αντίκτυπος των αποτελεσμάτων του σχεδίου σε επίπεδο Νομού πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτικό σεμινάριο προς τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού, Έγινε στο 3ο και 8ο Δημοτικό Σχολείο Χίου την Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2019.
Το σεμινάριο συνδιοργανώθηκε από τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου του
2oυ ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Βορείου Αιγαίου και το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Χίου και το παρακολούθησαν 70 εκπαιδευτικοί από την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

 

Εικόνα 13: Η αφίσα του 2oυ σεμιναρίου «Παρατηρήσιμης Μάθησης»

 

Ο Δημήτρης Αντωνόγλου – Εκπαιδευτικός Πληροφορικής του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Χίου και συντονιστής του Προγράμματος παρουσίασε παραδείγματα εφαρμογής της παρατηρήσιμης μάθησης στο ΕΕΕΕΚ Χίου. Έδειξε μαγνητοσκοπημένες μικροδιδασκαλίες που πραγματοποίησαν στο σχολείο τους οι εκπαιδευτικοί του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Χίου Ευγενία Βούλγαρη (εργοθεραπεύτρια), Ελισάβετ Ηλία και Αικατερίνη Σαρρή (Φιλόλογοι), μετά από τις οποίες ακολουθούσε ανατροφοδότηση, παρατηρήσεις των εκπαιδευτικών και επανάληψή τους με τις βελτιώσεις που πρότειναν.

Στη συνέχεια, ακολούθησαν πεντάλεπτες ενημερωτικές εισηγήσεις από τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου του 2ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Βορείου Αιγαίου για τους παράγοντες βελτίωσης της ποιότητας της εκπαίδευσης. Τις εισηγήσεις προλόγισε ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου του 2ου ΠΕΚΕΣ Ιωάννης Συρρής, καθηγητής πληροφορικής.

Οι εκπαιδευτικοί στη συνέχεια χωρίστηκαν σε ομάδες και παρακολούθησαν το  εργαστήριο της επιλογής τους ανάμεσα στα έξι ακόλουθα, τα οποία δίδαξαν οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου του 2ου ΠΕΚΕΣ:

Χρήση εργαλείων web 2 στην αυτοεκτίμηση των επιδόσεων του μαθητή
Συρρής Ιωάννης (Σ.Ε.Ε. Πληροφορικής)

Ένα παράδειγμα Βιωματικής Μάθησης, Κυνήγι Θησαυρού
Βροχαρίδου Ανατολή (Σ.Ε.Ε Αειφορίας)

 

Συνεργατική Διδακτική Μέθοδος/Τεχνική “Jigsaw” 
Βούλγαρης Σταμάτιος (Σ.Ε.Ε. ΠΕ70 – Δασκάλων)

 

Τεχνικές Αυτοαξιολόγησης Μαθητή 

Μοσχοβάκη Ελένη(Σ.Ε.Ε Νηπιαγωγών)

Η ανία των μαθητών στην τάξη

Χαβιάρας Νικόλαος (Σ.Ε.Ε Φιλολόγων)

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα παρέμβασης για την αντιμετώπιση επιθετικότητας και εκφοβισμού.

Πάσχου Αγγελική  (Σ.Ε.Ε. ΠΕ70 – Δασκάλων)

Διαμορφωτική Αξιολόγηση

Σωτηρίου Σοφία (Σ.Ε.Ε Φυσικών Επιστημών)