1
Jun

(C3) Βουλγαρία, Βάρνα – Μικτή κινητικότητα με Μαθητές

Εκπαιδευτική δραστηριότητα μικτής κινητικότητας (C3) Βάρνα 25-29 Μαΐου 2019

Στη Βάρνα από τις 25-29 Μαΐου του 2019, πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική δραστηριότητα μικτής κινητικότητας (C3).

Οι μαθητές μας είχαν για πρώτη φορά την ευκαιρία να ταξιδέψουν στο εξωτερικό και να επικοινωνήσουν με παιδιά από άλλες χώρες. Συνάντησαν τα παιδιά με τα οποία αντάλλαζαν μηνύματα στην πλατφόρμα twinspace, κατά τη διάρκεια της ακαδημαϊκής χρονιάς.

Επικοινωνούσαν μια με δύο φορές το δεκαπενθήμερο με τους μαθητές από τα άλλα σχολεία που θα συναντούσαν εκεί.

Επίσης προετοιμάστηκαν με μαθήματα αγγλικών από την παιδαγωγική ομάδα για να βοηθηθούν στην επικοινωνία τους με τους μαθητές από τις άλλες χώρες.

Οι μαθητές όλων των σχολείων την πρώτη μέρα του προγράμματος, χωρίστηκαν σε ομάδες με σκοπό να καλύψουν ως δημοσιογράφοι και φωτορεπόρτερ όλη τη συνάντηση, με παραδοτέα την έκθεση της συνάντησης. Στις ομάδες συμμετείχαν και οι μαθήτριες μας και πιο συγκεκριμένα στην ομάδα φωτογραφίας.

Πριν ξεκινήσουν να εργάζονται οι ομάδες των μαθητών παρακολούθησαν εργαστήριο φωτογραφίας το οποίο δίδαξε ο συντονιστής του δικού μας σχολείου κ. Αντωνόγλου και εργαστήριο δημοσιογραφίας το οποίο παρουσίασε η Φινλανδική ομάδα.

Επίσης οι μαθητές μας έδειξαν την παρουσίαση του σχολείου μας την οποία είχαν προετοιμάσει πριν τη συνάντηση.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης μικτές ομάδες μαθητών από όλες τις χώρες έφτιαξαν αγαλματίδια με έμπνευση από τις δρ5αστηριότητες του προγράμματος.

 

Άλλα εργαστήρια και παρουσιάσεις που έγιναν είχαν σχέση με

  • Μεταγνωστικές στρατηγικές
  • Εντοπισμός ισχυρών παρακινητών για βιώσιμες μαθησιακές διαδικασίες
  • Παρακολούθηση γλωσσικών μαθημάτων από τους εκπαιδευτικούς
  • Καλλιέργεια κουλτούρας ανατροφοδότησης στην εκπαιδευτική διαδικασία
  • Μεταγνωστικές στρατηγικές
  • Εξαγωγή συμπερασμάτων και αναστοχασμό σε δραστηριότητες. (διαγράμματα K-W-L. Τι γνωρίζω ήδη, τι θέλω να μάθω, τι εχω μάθει)

Χρήση εργαλείων πληροφορικής στη μαθησιακή διαδικασία